سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]

.....
نویسنده :  زهرا

به نام خدا

سلام امروز بابام یک موبایل جدید خریده و من چند تا عکس گرفتم میخوام بندازم توی وبلاگم .

مادرجانم که از سوریه امدن چند روز بعد امدن خونه ی ما من الان خیلی خوشحالم که برام عروسک اوردن تازه دیگه غذای سوخته هم نمیخورم چون فاطمه همش به ما غذای سوخته میداد.محمدمون گفته کسی عکس منو توی وبلاگ نندازه ولی من میخوام بندازم.

پی نوشت:

1. واقعاکه حالا هی بیا ابجی بزرگ کن مادری کن...ابروی ادمو پیش ملت کمو زیاد میکنه ! من کی به اینا غذای سوخته دادم ! اگر غذام سوخت براشون دوباره درست کردم ! ماااااماااان

2.از وقتی مامان رفته این زهرا خانوم ما نماز شو نمیخونه منم فعلا باهاش قهرم تا وقتی دوباره نماز نخونه دیگه براش مطلباشو تو وبلاگش نمیندازم .

 

فعلا یا حق

 

ینجا اتاقمه با گهواره عروسکم!

اینم درساست ! جاجورابیمه.

اینم عکس من  با روسری بی نظیر بوتویی!

اینم خرس شکمو و صورتیمه  که رو فرشم نشستن.

 


سه شنبه 86/10/11 ساعت 11:8 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عید شما مبار ک
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
18981 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز
درباره خودم
.....
مدیر وبلاگ : زهرا[10]
نویسندگان وبلاگ :
زهرا خانوم (@)[0]


بسم الله الرحمن الرحیم سلام این وبلاگ مال من و محمده من مدیر وبلاگ هستم فاطممون برام این وبلاگو زده (پارازیت از طرف فاطمه:از بس کچلش کردم !و جیغ وداد کردم که منم وبلاگ می خوام!)
لوگوی خودم
.....
لوگوی دوستان
لینک دوستان
نمازخانه بوستان بهاره
اشتراک
 
آرشیو
.
زمستان 1386
طراح قالب